Blog Weroniki i Tomka

Wpisy z kategorii: podróże małe i duże

Phuket rodzinnie

Nie wiem z czym Wam się kojarzy tajska wyspa Phuket, ale mnie z tanimi wakacjami nad ciepłym morzem gdzie można zaszaleć, napić się i poderwać Tajkę czy Taja.... czytaj dalej

komentarze: 5

Plany, wyjazdy, urlopy

W Hong Kongu rok jest tak ustawiony, że niestety większość świąt państwowych jest w pierwszej połowie roku (styczeń-lipiec), potem długo, długo nic, i dopiero pod koniec roku zaczyna się coś rozkręcać (wrzesień, październik, grudzień). czytaj dalej

komentarze: 2

Już w domu!

Z jednej strony bardzo się cieszę, że już jesteśmy na własnych śmieciach, z drugiej - tęsknię za rodziną, która została w Polsce. Jak widać ciężko mi dogodzić! :) czytaj dalej

Wstyd, oj wstyd!

Nie pisałam prawie miesiąc - mimo że dostęp do internetu miałam jak złoto - ale ten tego, wiecie (albo nie wiecie, bo jesteście na przykład szczęśliwymi studentami albo pracujecie w wolnym zawodzie :) jak to jest w pracy przed urlopem: normalnie wariatkowo! czytaj dalej

komentarze: 1
podróże małe i duże

Słów kilka o wycieczce do Japonii

Sporo się u nas ostatnio dzieje, nie tylko fajnych rzeczy, więc czasu na pisanie brak, ale dziś się zawzięłam i postanowiłam że - korzystając z chwili ciszy i spokoju w domu* - napiszę co nieco o naszej kwietniowej wycieczce do Japonii zanim zapomnę o wszystkich szczegółach, a jak już napiszę notkę to wrzucę na Picassę i podpiszę zdjęcia (najpóźniej w poniedziałek wieczorem, a co!).   Chci... czytaj dalej

komentarze: 4

I kolejna wycieczka!

Ledwo wróciliśmy z Japonii, a już wybieramy się na Filipiny, a wszystko z okazji zbliżającego się 1 maja który w Hong Kongu jest oczywiście dniem wolnym - to aż żal nie wykorzystać takiego świetnego "długiego weekendu"! Bierzemy dwa dni urlopu i mamy 5 dni wolnego, normalnie żyć nie umierać!   Oczywiście w pracy patrzą na mnie wilkiem (burżujka, non-stop się szlaja, skąd ona ma na to pieni... czytaj dalej

Szczepionki, głupcze!

W ramach prezentu noworoczno-bożonarodzeniowego jedziemy w tym roku na 10 dni do Wietnamu i Kambodży. Ze względu na Jaśka ograniczamy się: będzie "jedynie" Siem Reap i świątynie Angkor Wat, oraz Ho Chi Minh City, bardziej znane jako Sajgon. W planach była też co prawda podróż pociągiem z Sajgonu do Hanoi (półtora dnia), ale zrezygnowaliśmy ponieważ a) 10 dni to jednak niewystarczająco dużo c... czytaj dalej

komentarze: 5

Powrót z Tajwanu

Wczoraj wieczorem wróciliśmy z Taipei - niestety nie udało się nam spędzić na Tajwanie całych 9 dni, jak mieliśmy w planach jeszcze miesiąc temu, ale i tak te 5 dni bardzo nam się przydały. Odpoczęliśmy, wypoczęliśmy, pozwiedzaliśmy, podładowaliśmy akumulatory... I już planujemy, gdzie by tu pojechać w grudniu, bo Boże Narodzenie i Nowy Rok tak się w tym roku ułożyły że wystarczy wziąć 4 dni... czytaj dalej

komentarze: 4

Wrócilim!!

Wczoraj o 22.20 dotarliśmy do domu po 8 dniach spędzonych w Tajlandii. Co prawda oboje będziemy teraz musieli zapierniczać w pracy jak małe motorki, ale warto było, bawiliśmy się świetnie! I znów przywieźliśmy tony zdjęć, więc zanim je wyselekcjonujemy, już nie mówiąc o obróbce, to trochę minie :(   Nasz plan podróży wyglądał następująco: 3,5 dnia w Bangkoku, potem 3,5 dnia w Hua Hin, a po... czytaj dalej